Oktatási szakemberek és diákok keresték a válaszokat arra, milyen új igényeket kell kielégítenie a hatékony oktatásnak a jövőben és ebben milyen szerepe lehet a digitalizációnak. Kiderült, hogy a digitális oktatás nem annyira a technológia használatáról szól, mint inkább egy szemléletváltásról, amely a kreativitást és a kritikai gondolkodás képességének átadását állítja az oktatás középpontjába.
A távoktatás kényszerű, gyors elterjedése mutatta meg az utóbbi időben, milyen távlatok elé néz az oktatás a 21. században. Az Utak és lehetőségek a digitális oktatásban – Az oktatás jövőjének felforgatókönyvei konferencia résztvevői a már ma is látható irányvonalakat hosszabbították meg, gondolták tovább és próbálták meg felrajzolni, milyen lesz az iskola 2030-ban.
Az esemény a 2017 óta hagyományteremtő szándékkal megrendezett „Innovációk és inspirációk a történelemoktatásban” című konferenciasorozat tematikáját folytatta és az Estöri Kreatív Tanulmányi Verseny tapasztalatait dolgozta fel.
Az alábbi linkre kattintva visszanézhető:
Utak és lehetőségek a digitális oktatásban
Forrás: https://tehetseg.hu/aktualis/az-oktatas-jovojerol-tartott-konferenciat-az-esterhazy-magyarorszag-alapitvany